TILAUKSEN PERUUTUS
Tilauksen peruutus tulee tapahtua 24h sisällä tilaamisesta. Ole yhteydessä sähköpostilla: letitdrip.clothing@gmail.com.
PALAUTUSEHDOT
Tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä, ehjiä, tuotetunnukset ja laput paikoillaan. Jos tuote on sen käytön johdosta tullut myyntikelvottomaksi, vastaat tuotteen koko arvosta. Myös tilauksen mukana tulleet mahdolliset kaupanpäälliset tulee palauttaa, jos siihen oikeuttavat ehdot eivät enää toteudu. Jos kaupanpäällistä ei palauteta, vähennetään palautuksen kokonaishinnasta kaupanpäällisen tuotteen hinta.
Palauttaminen Matkahuollon kautta:
Palauttaminen on maksutonta. Tuotteet täytyy palauttaa Matkahuollon noutopisteelle. Otathan yhteyttä saadaksesi palautusohjeet.
Palauttaminen Postin kautta:
Palauttaminen on maksutonta. Liimaa mukana tullut palautustarra vanhan osoitekortin päälle. Tuotteet täytyy palauttaa Postin noutopisteelle. Säilytäthän saamasi kuitin siihen asti, kunnes palautus on käsitelty meillä.
Palauttamasi tuotteet hyvitetään maksutapasi mukaan mahdollisimman pian sen jälkeen, kun tuotteet ovat saapuneet takaisin ja palautus on käsitelty. Huom! Toimituskuluja ei palauteta.
TUOTTEEN VAIHTAMINEN
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote ja tehdä uusi tilaus 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Lisätietoa palautuksista saat kohdasta: Palautusehdot. Vaihdettavan tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön, ehjä, tuotetunnukset ja laput paikoillaan. Vaihdon yhteydessä toimituskulutkin palautetaan.
REKLAMAATIO
Jos havaitset tilatussa tuotteessa kuluttajansuojalainsäädännön mukaisen virheen, voit tehdä reklamaation 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatiot tulee tehdä mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen. Virheellinen tuote tulee palauttaa. Otathan yhteyttä sähköpostilla reklamaatioon liittyen.
Kun tuote on palautunut ja reklamaatio on todettu aiheelliseksi, tuote hyvitetään sinulle toimituskuluineen. Voit halutessasi tilata uuden samanlaisen tuotteen virheellisen tuotteen hyvityksen sijasta (olethan yhteydessä sähköpostilla).
Jos reklamaation johdosta palautettu tuote ei ole kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti virheellinen, voidaan reklamaatio hylätä. Silloin sinulta peritään palautuksesta aiheutuneet toimituskulut.
HUOM! Asiakas on vastuussa siitä, että tuotetta on hoidettu verkkosivustolla näkyvien hoito-ohjeiden mukaisesti.